Inscriptions pré-camp 2018

VERSION   FRANÇAISE   PLUS BAS

Subject: Lac St-Louis Lions Pre-Camp

Dear Prospect,

The Lac St-Louis Lions Midget AAA Hockey Club are proud to invite you to their 2018 Pre-Camp to be held at the DOLLARD CIVIC CENTER from April 8th through April 21st, 2018.

The Pre-Camp is the first stage of a three stage process en route to determining the
43rd edition of the Lac St-Louis Lions Hockey Team!

Players will be given a jersey, assigned to a team and will compete in a tournament style format. During this time, players will be given the opportunity to show their skills and desire to compete.

Each player will participate in five to six refereed games during the entire Pre-Camp event. Teams will consist of 11-13 eligible players born 2001 through 2003. The cost of the Pre-camp will be $325. To register you must complete the online application form here and click on “inscription”. Payment must be made in full either online, or in person at:

LAC ST-LOUIS LIONS
Attn: Pre-Camp
1175 Trans-Canada Highway
Dorval, (Québec)
H9P 2V3

Details concerning exact times and dates will be posted on the Lac St-Louis Lions website  www.lions.liguemidgetaaa.ca on April 5th, 2018.

The Lac St-Louis Lions Hockey Development Club has had more players drafted in the NHL than any other Midget AAA Hockey Team in Québec!  Over the past 13 years, the Lions organization has placed more than 150 players in U.S. Division I and Division III Universities, LHJMQ, US Junior Leagues USHL and US and Canadian Prep Schools.  The Lions organization has contributed to the success of 19 NHL drafted and/or signed players over the past 13 years, including such stars as: Alex Killorn (Tampa Bay), Louis Domingue (Tampa Bay), Michael Matheson (Florida), Jonathan Drouin (Montreal) and Anthony Duclair (Chicago).

We are excited that the new season is upon us and look forward to seeing the Lions charge again!!!

Lac St-Louis Lions

CHAMPION Jimmy Ferrari Cup – Québec Midget AAA League   2011, 2016
CANADIAN CHAMPIONSHIP – Telus Cup  Bronze Medalist        2011, 2016

Lions-Lac-St-Louis

Objet: Camp Présélection Lions du Lac St-Louis

Cher Prospect,

Les Lions du Lac St-Louis Midget AAA sont heureux de vous inviter à leur Camp de Présélection 2018 qui se tiendra au Centre Civic de D.D.O. du 8 avril au 21 avril 2018.

Ce Camp de Présélection se veut la première étape d’un processus de sélection de trois étapes en vue de déterminer la 43ième édition du club de Hockey des Lions du Lac St-Louis!

Chaque joueur recevra un chandail et sera assigné à une équipe où il compétitionnera dans un format de style tournoi. Chaque joueur aura l’opportunité de démontrer ses habiletés et son désir d’évoluer lors de ces parties.

Chaque joueur participera entre de cinq et six parties arbitrées pendant le camp de présélection. Les équipes seront compris de 13 joueurs nés entre 2001 à 2003. Le coût du pré-camp est de $325. Pour inscrire le joueur, vous devez compléter le formulaire d’inscription et payer en ligne  en cliquant ici ou vous présenté en personne à l’adresse suivante:

LAC ST-LOUIS LIONS
Attn : Pre-Camp
1175 Trascanadienne
Dorval, (Québec)
H9P 2V3

Les détails exacte concernant les dates et heures seront sur le site web des Lions du Lac St-Louis  www.lions.liguemidgetaaa.ca  le 5 avril, 2018.

L’équipe de hockey de développement des Lions du Lac St-Louis a développé plus de joueurs jouant dans la LNH que toutes autres équipes Midget AAA au Québec. Au cours des 13 dernières années, l’organisation des Lions a placé plus de 150 joueurs dans des collèges américains, LHJMQ, ligue junior américain USHL, écoles préparatoires canadiennes et américaines. De plus, l’organisation des Lions a contribué au succès de 19 joueurs repêches par le LNH pendant les 13 dernières années, incluant des joueurs étoiles : Alex Killorn (Tampa Bay), Louis Domingue (Tampa Bay), Michael Matheson (Florida), Jonathan Drouin (Montreal) et Anthony Duclair (Chicago)

Nous sommes heureux que cette nouvelle saison débute et nous attendons avec impatience de voir les Lions sauter dans l’aréna une fois de plus!!!

Lions du Lac St-Louis

CHAMPION Coupe Jimmy Ferrari – Ligue Midget AAA du Québec   2011, 2016